واشر پلیت مبدل حرارتی

شیلنگ وایتون
آگوست 4, 2018
دیافراگم پی تی اف ای
آگوست 18, 2018
واشر پلیت مبدل حرارتی

واشر پلیت مبدل حرارتی

واشر پلیت مبدل حرارتی :

واشر پلیت مبدل حرارتی

واشر پلیت مبدل حرارتی

یکی از محصولات خاص و مهم مجموعه صمدی گروپ طراحی و ساخت واشر پلیت مبدل حرارتی می باشد .

این مجموعه با دارا بودن بیش از صدها قالب تولیدی در امر تهیه و تولید واشر پلیت مبدل حرارتی بصورت عمده و جزئی و قیمت رقابتی با سابقه ای چند ده ساله که نشان از اعتماد مشتریان به کیفیت تولیدات این مجموعه است دارد .

واشر پلیت مبدل حرارتی از چندین قسمت مهم تشکیل شده است : آب بندی پورت پلیت ، آب بندی منطقه انتقال حرارت ، مناطق جلوگیری از اختلاط دو سیال و اتصال قسمتها به یکدیگر و حفظ  یکپارچگی حاصل عملکرد این قسمتها است .

بطور علمی مبدل گرمایی یا مبدل حرارتی دستگاهی است که برای انتقال حرارت موثر بین دو سیال (گاز یا مایع) به دیگری استفاده می شود .

از انواع مبدل های حرارتی می توان مبدل های هوا خنک ، مبدل های پوسته و لوله ، مبدل های صفحه ای و مبدل های کروی  نام برد  .

مبدل صفحه ای نیز خود به صفحه ای حلزونی ، لاما ، صفحه ای واشردار تقسیم می شود . مجموعه صفحات و فریم اصلی ، واشر بندی ، ماده ضریب هدایت گرمایی ، انواع صفحات مبدل نیز از دیگر توضیحات ضروری در خصوص مبدل حرارتی است . اما می توان از مزایای مبدل های حرارتی صفحه ای  به تنوع در طراحی صفحات و چیدمان شیارها و سایز و زوایا سطح انتقال حرارت با توجه به امکان در تغییر تعداد صفحات و شکل  بندی آن ، انتقال حرارت بهینه که به دلیل در هم بودن جریان و کوچکی قطر هیدرولیکی برای هر دو سیال عامل دارای ضریب انتقال حرارت بزرگ و اتلاف حرارت بسیار ناچیز و عدم نیاز به عایقکاری همچنین در حالت خراب واشر لاستیکی دو سیال تحت هیچ شرایطی مخلوط نمی شوند .

یا مبدل های حرارتی صفحه ای به دلیل توربولانس جریان درصد بسیار کمی رسوب گذاری دارد را نام برد .

اما محدودیتهایی هم در مبدل حرارتی وجود دارد . اعم از حداکثر دبی جریان ، سطح انتقال حرارت ، ضریب انتقال حرارت ، حداکثر دما و با واشر های مخصوص حداکثر و … نیز از محدودیتهای مبدل حرارتی است .

واشر پلیت مبدل حرارتی تولیدی مجموعه صمدی گروپ از بالاترین استانداردهای موجود و بهترین متریال و مواد اولیه تهیه شده است . شما می توانید جهت مشاوره و استعلام قیمت و خرید محصول با تلفن های تماس : 02133971179  و 02133901826 و تلفن همراه : 09124114005 تماس حاصل نمایید و از خدمات شبانه روزی مجموعه صمدی گروپ بهره مند شوید .

واشر پلیت مبدل حرارتی | واشر مبدل حرارتی | واشر | پلیت | مبدل حرارتی | واشر پلیت | مبدل حرارتی |واشر پلیت مبدل حرارتی صفحه ای | پلیت مبدل حرارتی | واشر پلیت صفحه ای

محصولات مرتبط :

شیلنگ وایتون

اورینگ وایتون

اورینگ

لرزه گیر لاستیکی

دیافراگم لاستیکی

کوپلینگ لاستیکی