انواع دیافراگم لاستیکی

کوپلینگ اچ
کوپلینگ اچ
سپتامبر 21, 2020
لرزه گیر لاستیکی
لرزه گیر لاستیکی | لیست قیمت انواع ضربه گیر لاستیکی
نوامبر 20, 2020
دیافراگم لاستیکی

دیافراگم لاستیکی

دیافراگم لاستیکی

انواع دیافراگم لاستیکی


صمدی گروپ اولین تولیدکننده دیافراگم لاستیکی با تلفیق منجید و فلز و پی تی اف در ایران تولید کننده انواع دیافراگم های ساده و پیچ دار ، دیافراگم های منجید دار دو لایه و سه لایه ، دیافراگم با لایه ی تقویتی PTFE از مواد VPI-EPDM-NBR-BAYPREM-NEO PRN با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت
امروزه تولید محصول دیافراگم لاستیکی در رنگها و سایزها و متریال های گوناگون درکشور عزیزمان با کیفیت بسیار بالایی تولید می شود که اخذ پروانه کسب رسمی از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات لاستیکی و پلاستیکی نشان از اهمیت تولید و استاندارد های لازم می دهد .
در کشور ما تولید قطعات لاستیکی صنعتی صد درصد لاستیکی و یا دو جزئی (لاستیک -پلاستیک یا لاستیک -فلز یا لاستیک -منجید ) و یا سه جزئی (لاستیک - پلاستیک - فلز ویا لاستیک -فلز -منجید) و چهار جزئی (لاستیک - پلاستیک - فلز -منجید) درحال انجام است . مجموعه تولیدی صمدی گروپ قادر به طراحی انواع فرآورده های لاستیکی و پلاستیکی و دیافراگم لاستیکی برای استفاده کارخانجاتی از قبیل قند و شکر ، کاغذ ، مقوا و کارتن سازی ، فرش و موکت ، لوله و پروفیل ، نیروگاه های برق ، پالایشگاه ها ، راه سازی و پل سازی ، کشتی سازی و دریایی و صنایع ریلی ، هوا فضا ، نساجی ، خودروسازی ، ابزارهای دقیق پزشکی ، داروسازی ، چاپ و بسته بندی ، شیشه سازی ، لوازم خانگی ، فولاد ذوب و ریخته گری ، استحصال سیمان ، کاشی و سرامیک و... می باشد. مجموعه ما با توجه به نیاز صنایع مختلف به دیافراگم لاستیکی و بر اساس سفارش مشتری اقدام به تولید انواع لاستیک دیافراگم می نماید .

دیافراگم لاستیکی چیست؟

به طور کلی دیافراگم لاستیکی یک صفحه ی لاستیکی یا پلیمری انعطاف پذیر در سایز های کوچک تا بزرگ می باشد که جریان بین دو فضا را کنترل کرده و از انتقال ناخواسته مواد ، که این مواد می توانند سیال یا انواع گازها باشند جلوگیری به عمل می آورد. لاستیک دیافراگم با استفاده از دیافراگم تقویت شده در ابعاد و قطرهای مختلف ساخته می شود که مقاوت بسیار بالایی در برابر فشار و حرارت دارند و می توانند تا 100 درجه ی سانتی گراد را تحمل کنند.
در صنایع لاستیک سازی یکی از کاربردی ترین و خاص ترین قطعات مورد بهره برداری دیافراگم لاستیکی است که تکنیک و روش تولید و ساخت آن ، کیفیت مواد اولیه آن ، شرایط کارکرد بخصوص آن همواره دیافراگم تولید شده را از دیگر محصولات تفکیک می دهد . تیپ ها و سایزها ی مختلف لاستیک دیافراگم تنوع زیادی را در تولید این محصول بوجود می آورد.

چه عواملی در تولید دیافراگم لاستیکی تاثیر می گذارند؟

دیافراگم لاستیکی در شکل های ظاهری مختلف و با ابعاد و سایزهای گوناگون تولید می شوند که در ساخت آنها عواملی نظیر نوع و نحوه ی کارکرد ، مقدار فشار کاری ، سیال بودن در تماس با دیافراگم ، تعداد دفعات دم و بازدم بسیار موثر و تعیین کننده می باشند . به طوری که دیافراگم های لاستیکی در ابعاد کوچک به وسیله ی پرس های کوچکتر و تناژ پایین تر ساخته شده و در تولید دیافراگم های با سطح مقطع بزرگتر از پرس های تناژ بالا استفاده می شود . همچنین دیافراگم هایی نظیر دیافراگم لاستیکی کلاهی با موادی نظیر منجید های پلی استر ، کتان ، کربن و ... تولید می شوند .

طول عمر دیافراگم لاستیکی به چه عواملی بستگی دارد؟

عواملی نظیر نوع و کیفیت مواد تشکیل دهنده ی دیافراگم ها ، میزان سایندگی ماده در تماس با آنها ، مقدار حرارت ، محیط پمپاژ و ابعاد دیافراگم و بسیاری از عوامل دیگر در طول عمر و ماندگاری آن ها تاثیر می گذارند .

دیافراگم لاستیکی چه کاربردهایی دارد ؟

نقش دیافراگم لاستیکی جلوگیری از انتقال ناخواسته مواد بین دو مکان می باشد. این مواد می تواند مایعات ، گازها باشند . و به دلیل نقش مقاومتی و ضروری که دارند ، در بسیاری از برنامه های کنترل جریان مفید و موثر هستند . رول های دیافراگم اجازه می دهند فشار فقط روی سطح سازه باشد و در کارخانجاتی از قبیل قند و شکر ، کاغذ ، مقوا و کارتن سازی ، فرش و موکت ، لوله و پروفیل ، نیروگاه های برق ، پالایشگاه ها ، راه سازی و پل سازی ، کشتی سازی و دریایی و صنایع ریلی و هوا فضا ، نساجی ، خودروسازی ، داروسازی ، چاپ و بسته بندی ، فولاد ذوب و ریخته گری ، استحصال سیمان ، شیشه سازی ، لوازم خانگی و کاشی و سرامیک و…نقش بسیار کاربردی و حیاتی دارند . دیافراگم پخته شده با ورق که در برابر اسید و سایش مقاوم هستند ، دیافراگم هایی که حالت کشش آنها فقط از یک طرف می باشد و یا دیافراگم های بسیار نازک مثلا ضخامت 2/. میلی متر برای مصارف صنعت نفت و گاز پرکاربرد هستند. همچنین دیافراگم با متریال سیلیکون و منجید نسوز مقاوم ، که در برابر حرارت بالا مقاوم هستند و یا انواع دیافراگم لاستیکی مصرفی در صنایع نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی و نیرو گاه ها ، بالای مصرف این محصول تولیدی را می رساند.

دیافراگم لاستیکی تولید شده صمدی گروپ چه ویژگی هایی دارد؟

مجموعه تولیدی صمدی تمامی قطعات پلیمری و الستومری و غیره را با کیفیت عالی و به روز دنیا تولید نموده است. از آن جمله در تولید انواع دیافراگم لاستیکی نیز فعالیت دارد و با افتخار اعلام می داردکه اولین تولیدکننده دیافراگم کلاهی با منجید پلی استر در ایران است. همچنین با ادغام الاستومر و الیاف و منجیدهای مختلف مانند : پلی استر و استرج ، دیافراگم با ابعاد و ضخامت های مختلف تولید کند. مجموعه ما با در دست داشتن بیش از 260 مدل قالب دیافراگم در تیپ ها و سایزهای مختلف بخش چشمگیری از تولید این محصول را به خود اختصاص داده است. ما با گذشت سالها و افزایش سطح علمی خود همواره تلاش می کنیم که کالایی درخور سطح تکنولوژی روز دنیا تولید و به دست مصرف کننده گرامی برسانیم.

انواع دیافراگم لاستیکی :

1-پمپ دیافراگمی : یکی از انواع دیافراگم ها بوده که جزو پمپهای رفت و برگشتی ، جابجائی مثبت به حساب می آید . پمپ بوسیله جابجائی سیالات موجود در یکی از دو محفظه مایعات در هر سیکل رفت برگشت عمل انتقال را انجام میدهد . دیافراگم پمپ ها به دلیل قیمت مناسب ، توانایی انتقال سیالات ، قابلیت عبور ذرات جامد ،نوع عملکرد بسیار خوب و تنوع متریال مورد استفاده و کاربری آسان ، در پمپاژ انواع سیالات در صنایع گوناگون نقش اساسی را ایفا می کنند.
2-دیافراگم لاستیک سیلیکون : نوع دیگر آن دیافراگم لاستیک سیلیکون می باشد که جنس آن از مواد: NBR ، CR HNBR ، ACM ، SBR ، EPDM ، IIR ، NR ، سیلیکون ، ویتون و غیره بوده و در برابر درجه حرارت بالا و پایین ، روغن و سوخت ، هوا ، ازن و غیره مقاومت بالایی دارد و در مجرای گاز (دودکش) و پمپ مورد استفاده قرار می گیرد .
3-دیافراگم لاستیکی منجید دار : نوعی از دیافراگم لاستیکی می باشد که دارای جنس EPDM , NBR , PU بوده و با ضخامت 2 میل ، قطر خارجی 290 میل ، دارای خواص مکانیکی ضد حرارت ، ضد سایش ، ضد روغن می باشد.
4-دیافراگم کلاهی : یکی از کاربردی ترین و مهم ترین قطعات در صنایع لاستیک سازی می باشد ، مجموعه صمدی گروپ با افتخار اعلام می دارد که اولین تولیدکننده دیافراگم کلاهی با منجید پلی استر در ایران است. دیافراگم کلاهی در پمپ های حفاری کاربرد دارد.
5-دیافراگم پی تی اف ای (PTFE) : جنس پی تی اف ای (pTFE) ترکیب شده با چند نوع مواد گوناگون که هر کدام خواص جداگانه ای دارد . بطور مثال پی تی اف ای کربن ، پی تی اف ای گرافیت ، پی تی اف ای برنز ، پی تی اف ای گلس . دیافراگم PTFE در پمپ هایی که با مواد شیمیایی سروکار دارند کاربرد داشته ، بدین ترتیب که یک طرف دیافراگم که با مواد شیمیایی در ارتباط است با پوشش ptfe پوشیده می شود .دیافراگم پی تی اف ای (PTFE) و پرده دیافراگم PTFE با ضخامت های مختلف در صنایع دارویی ، شیمیایی ، غذایی و … استفاده می شوند .


سه نمونه دیافراگم PTFE بالا از متریال جیفر و PTFE و فلز MO40 ساخته شده اند و قابل استفاده برای پمپ هایی که دبی سرعتی دارند می باشند .
موارد استفاده : پمپ های مواد اسیدی و قلیایی پتروشیمی

انواع دیافراگم لاستیکی بر اساس جنس :

  • دیافراگم لاستیکی منجید دار برای حالتهای کششی و استحکام بالا
  • دیافراگم لاستیکی ضد روغن
  • ديافراگم لاستیکی پلی اورتان : دیافراگم با متریال پلی یورتان در برابر فشار و سایش مقاومت بسیار بالایی دارد .
  • ديافراگم لاستیکی تفلون
  • دیافراگم با روکش PU
  • دیافراگم با روکش NR
  • دیافراگم با متریال EPDM
  • دیافراگم با متریال PTFE
  • دیافراگم با متریال VAITON
  • دیافراگم با متریال SILICONE
  • دیافراگم با متریال KALREZ
  • دیافراگم با متریال NR+PBR
  • دیافراگم کلاهی منجید دار NBR
  • دیافراگم های منجید دار دولایه و سه لایه
  • دیافراگم ضد سایش
  • دیافراگم ضد اسید
  • دیافراگم مواد غذایی
  • دیافراگم بهداشتی
  • دیافراگم پزشکی
  • دیافراگم مقاوم در برابر آب شور دریا
  • دیافراگم ضد حرارت
  • دیافراگم کوئیک اگزوز شاتاف ولو
  • دیافراگم اگزوز کوئیک تریپ ولو
  • دیافراگم کنترل ولو میکاپ
  • کیت دیافراگم درین ولو توربین (کوچک و بزرگ)
  • دیافراگم کنترل ولو پنوماتیک در سایزهای مختلف



صمدی گروپ تولیدکننده دیافراگم لاستیکی | کوپلینگ لاستیکی| لرزه گیر لاستیکی

آدرس ما : تهران - ناظم الاطباء جنوبی - کوچه کتانه - کوچه منصورالحکماء - پاساژ کتانه - پلاک۱۱

تماس با ما: ۳۳۹۷۱۱۷۹-۰۲۱ و ۳۳۹۰۱۸۲۶-۰۲۱

قیمت انواع دیافراگم لاستیکی , لاستیک دیافراگم , انواع دیافراگم لاستیکی , تهیه و توزیع دیافراگم لاستیکی در تهران , لاستیک دیافراگم موتور سیکلت , لاستیک دیافراگم کاربراتور , کوپلینگ لاستیکی , لرزه گیر لاستیکی , انواع لرزه گیر , ساخت دیافراگم لاستیکی , قیمت انواع کوپلینگ لاستیکی , قیمت انواع لاستیک دیافراگم , کوپلینگ انعطاف پذیر , لرزه گیر لاستیکی مهاردار , قیمت لرزه گیر لاستیکی , فروش لاستیک دیافراگم , دیافراگم ضد حرارت , دیافراگم ضد سایش , دیافراگم ضد روغن , دیافراگم ضد اسید , دیافراگم لاستیکی پلی اورتان , خرید دیافراگم لاستیکی , کاربرد دیافراگم لاستیکی ,دیافراگم لاستیکی منجید دار , اورینگ وایتون

انواع محصولات دیافراگم لاستیکی

سپتامبر 11, 2021
دیافراگمهای xpکمپرسور
دیافراگم های xp کمپرسور
دیافراگم های xp کمپرسور   مجموعه تولیدی صمدی گروپ اولین تولید کننده دیافراگم کلاهی ، دیافزاگم لاستیکی ، در ایران ، تولیدکننده تمامی قطعات لاستیکی و […]
سپتامبر 21, 2020
دیافراگم دوزین پمپ با روکش پی تی اف
دیافراگم دوزین پمپ
دیافراگم دوزین پمپ دیافراگم دوزین پمپ با روکش پی تی اف محصولات مرتبط : شیلنگ وایتون اورینگ وایتون واشر پلیت مبدل حرارتی کوپلینگ لاستیکی دیافراگم لاستیکی […]
آگوست 18, 2018
دیافراگم پی تی اف ای
دیافراگم  پی تی اف ای (PTFE) دیافراگم لاستیکی پی تی اف ای یکی از محصولات تولیدی مجموعه صمدی گروپ دیافراگم پی تی اف ای (PTFE) می […]
جولای 13, 2018
دیافراگم لاستیکی پلی یورتان
دیافراگم لاستیکی پلی یورتان
دیافراگم لاستیکی پلی یورتان صمدی گروپ با توجه به نیاز صنایع مختلف و با مجهزترین و به روزترین دستگاه ها اقدام به تولید انواع دیافراگم لاستیکی […]