کاربرد دیافراگم لاستیکی

لرزه گیر رابط
کاربردهای لرزه گیر لاستیکی
ژوئن 17, 2018
لرزه گیر لاستیکی
لرزه گیر لاستیکی آکاردئونی
جولای 1, 2018
دیافراگم لاستیکی

دیافراگم لاستیکی منجید دار سایز 225 میل

دیافراگم لاستیکی:

تیپ ها و سایزهای مختلف دیافراگم لاستیکی تنوع زیادی را در تولید این محصول بوجود می آورد .

دیافراگم پخته شده با ورق مقاوم دربرابر اسید و سایش یا دیافراگم هایی که حالت کشش آنها فقط از یک طرف باشد یا دیافراگم های بسیار نازک مثلا ضخامت 2/. میلی متر برای مصارف صنعت نفت و گاز و یا دیافراگم با متریال پلی یورتان که در برابر فشار و سایش مقاومت بسیار بالایی دارد .

دیافراگم لاستیکی

لاستیک دیافراگم

همچنین دیافراگم با متریال سیلیکون را برو منجید نسوز مقاوم ، مقاوم در برابر حرارت بالا و یا انواع دیافراگم لاستیکی مصرفی در صنایع نفت و گاز و پالایش و پتروشیمی و نیرو گاه ها تنوع بسیار زیاد و بالای مصرف این محصول تولیدی را می رساند .

 

تنوع در قالب و بکار گیری متخصصین مجرب در زمینه صنایع لاستیک سازی گامی موثر در پیشرفت صنعت کشور است ..

توانایی طراحی انواع فرآورده های لاستیکی و پلاستیکی و دیافراگم لاستیکی برای استفاده کارخانجاتی از قبیل قند و شکر ، کاغذ ، مقوا و کارتن سازی ، فرش و موکت ، لوله و پروفیل ، نیروگاه های برق ، پالایشگاه ها ، راه سازی و پل سازی ، کشتی سازی و دریایی و صنایع ریلی ، نساجی ، خودروسازی ، داروسازی ، چاپ و بسته بندی ، شیشه سازی ، لوازم خانگی و کاشی و سرامیک و… در مجموعه های تولیدی امکان پذیر است .

در قسمت انواع دیافراگم لاستیکی می توانید اطلاعات بیشتری در رابطه با انواع دیافراگم های لاستیکی و تصاویر مربوط به آن ها کسب نمایید .

لرزه گیر لاستیکی | کوپلینگ لاستیکی | انواع لرزه گیر لاستیکی | تهیه و توزیع دیافرگم لاستیکی در تهران | لاستیک دیافراگم | لاستیک کوپلینگ |اورینگ وایتون