جعبه اورینگ وایتون

اورینگ صمدی گروپ
چطور یک اورینگ خوب انتخاب کنیم ؟
آگوست 16, 2021
اورینگ کالرز یا اورینگ FFKM
اورینگ کالرز
سپتامبر 5, 2021
جعبه اورینگ وایتون صمدی گروپ

جعبه ی اورینگ ، مجموعه ای از اورینگ های لاستیکی پرکاربرد هستند که در یک جعبه گردآوری شده اند . جعبه های اورینگ در دو سایز کوچک (میلیمتری) و بزرگ (اینچی) و در جنس های مختلف مونتاژ می شوند که از سایزهای بزرگ اینچی در پروژه های راه و جاده سازی و از سایزهای کوچک میلیمتری در ماشین آلات سبک استفاده می شود . این کیت برای تمام تعمیرکاران و مهندسان فعال در زمینه مکانیکی لازم و ضروری می باشد . متداول ترین جعبه های اورینگ در متریال های NBR و وایتون در بازار عرضه می شوند . در جعبه ی اورینگ انواع اورینگ در سایزهای استاندارد و دقیق وجود دارد که به راحتی می توان با انتخاب اورینگ مناسب به جای اورینگ از بین رفته برای آب بندی استفاده کرد .

اورینگ نوعی آب بند به شکل دایره‌ اجز جنس لاستیک جامد می باشد که با قرار گرفتن بین دو سطح تجهیز ، راه سیال را مسدود می کند و مانع از نشت مایع یا گازها می شود . کاسه نمد وایتون ، پکینگ وایتون ، واشر وایتون ، گردگیر وایتون از محصولات مرتبط با وایتون می باشد .اورینگ ها به دلیل شکل ساده و تنوع در سایز و اندازه و جنس قابل استفاده در تمام کارهای صنعتی می باشند و  به عنوان رایج ترین آب بند شناخته شده اند .

جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع اورینگ ها ، کاربردها و مزیت های آن ها مطالب مربوط به اورینگ وایتون را مطالعه نمایید .

صمدی گروپ تولید کننده تمامی قطعات پلیمری و الستومری ، تولید انواع مقاطع لاستیکی به صورت متری در طول های 100متر و غیره با کیفیت عالی و به روز دنیا فعال در زمینه تهیه و پخش انواع جعبه اورینگ متناسب با نیاز و خواسته مشتری در دو سایز کوچک میلیمتری و بزرگ اینچ با متریال های مختلف از قبیل ضد روغن nbr ، سیلیکونsilicon ضد حرارت بهداشتی و وایتون viton نسوز می باشد .

جعبه اورینگ وایتون | جعبه اورینگ سیلیکون | جعبه اورینگ وایتون متری | جعبه اورینگ nbr