لرزه گیر لاستیکی بلادری بدون مهار

قطعات لاستیکی
نوامبر 8, 2022
لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد
لرزه گیر لاستیکی مهاردار زرد
آگوست 22, 2023
لرزه گیر لاستیکی بلادری بدون مهار

لرزه گیر لاستیکی بلادری بدون مهار

به طور کلی لرزه گیر لاستیکی دارای دو دسته اصلی لرزه گیرهای لاستیکی و لرزه گیرهای آکاردئونی می باشند که در صنایع مختلف پتروشیمی ، نفت و گاز ، خودروسازی ، خطوط لوله های پمپی ، صنایع آب و برق و توربین ها و … کاربرد دارند . لرزه گیر لاستیکی بلادری بدون مهار یکی دیگر از انواع لرزه گیرهای پلاستیکی می باشد که جهت جلوگیری از لرزش و ارتعاش در تاسیسات در صنایع مختلف به کار برده می شود . این نوع لرزه گیرها دارای مدل های مختلف با فشارهای کاری متغیر در بازار عرضه می شوند . جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این نوع لرزه گیر و استعلام قیمت لرزه گیر لاستیکی بلادری بدون مهار با توجه به نوسانات قیمت در بازار می توانید با کارشناسان ما در مجموعه صمدی گروپ تماس حاصل فرمایید .

مشخصات فنی لرزه گیر لاستیکی بلادری بدون مهار :

بدنه لرزه گیرهای بدون مهار از لاستیک و فلز تشکیل شده است که از لحاظ وزنی بسیار سبک بوده و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد . معمولا تا دمای 90 درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کند . نحوه اتصال این لرزه گیرها هم به صورت فلنجی و هم ساده می باشد و به واشر و درزبند نیازی ندارند . این لرزه گیرها در برابر تنش های الکتریکی از خود مقاومت بالایی نشان می دهند .

کاربرد لرزه گیر لاستیکی بدون مهار :

  1. از انتقال دادن حرکت به سایر نقاط و شوک های ناشی از برگشت تا حد قابل قبولی ممانعت به عمل می آورد .
  2. مانع انتقال لرزش ها و ارتعاشات و همچنین صدای پمپ به نقاط مجاور می شود .
  3. در صنایع مختلفی همچون صنایع حرارتی ، خطوط لوله ، نیروگاه های برق ، صنایع آب و فاضلاب و تاسیسات ساختمانی ضریب ایمنی را بالا برده و از ضایعات جانبی به دلیل ارتعاشات تجهیزات جلوگیری می کند .

سایر محصولاتی که در مجموعه صمدی گروپ تولید و به بازار عرضه می شوند :

دیافراگم لاستیکی

کوپلینگ لاستیکی

اورینگ وایتون